Tess Gerritsen-Günahkar (Tıbbi Gerilim)

Olayların başlangıç noktası Hindistan'dır.Ve roman zaten Hindistan diye başlamaktadır.Rahibe Ursula şüpheli bir şekilde ölü bulunur.Manastırın içerisinde bulunan bu ölüyü incelemek herzamanki gibi ölüler kraliçesi olan Maura'nın işi olacaktır.Yalnız ilginç bir durum vardır.Ölen rahibe kısa bir süre önce doğurmuştur.Hepimiz biliriz ki rahibeler asla ilişkiye girmez.Çok karmaşık gelişecek olaylar bu şekilde başlamaktadır.Ayrıca bu olayların vuku bulduğu sırada başka bir ceset daha bulunur.Bu olaylardan bağımsız gibi görünsede ilerde çok bağlantılı olan bu ceset inanılmaz derece korkunçtur.Bir bayana ait olduğu düşünülen cesedin parmakları ve ayakları kesilmiş aynı zamanda yüz derisi de soyulmuştur.Anlaşıldığı gibi cesedin kime ait olduğu bilinmemesi için yapılmış bir cinayettir bu.Yapılacak incelemelerden sonra cesedin cüzzamlı olduğu ortaya çıkacaktır.Jane ve ekibinin işi yine oldukça zor ve karışıktır.Aynı zaman da Jane ruhsal olrak da zor durumlar yaşamaktadır.Bir yandan hamile olduğunu öğrenmiştir.Ama bunu Gabriel'söylemek istemez.Onu bir o kadar da özlemiştir.O ise başka bir soruşturmayı yürütmek için başka bir şehirde bulunmaktadır.

Bir diğer ayrıntı ise Maura'nın eski kocası olan Victor'ın ortaya çıkmasıdır.Maura'da anlaşılan bir aşk krizine girecektir.Neden bir anda ortaya çıkmıştır.One Earth adında bir şirket için çalışan Victor'ın bu olaylarla ilgisi anlayınca acaba Maura ne hissedecektir?

One Earth şirketinin insanlara yardım eden bir kuruluş gibi görünmesinin altında yatan milyon dolarlar...Cüzzamlıların katledildiği ve denek olarak kullanıldığı Hindistan'ın ücra köşesi.Octagon şirketinin yaptığı yasalara uygun olmayan denemeler.Ve bu kıyımdan kurtulan tek kişi olan rahibe Ursula'nın daha sonra başına gelecekler...

Yine çok tempolu,gerilim ve sürprizlerle dolu bir Tess Gerritsen klasiği.Tıbbı gerilimin kraliçesi olduğunu birkez daha kanıtlıyor adeta...







Yorum Gönder

39 Yorumlar

  1. ben bu koleksiyonu çok beğendim Tess Gerittsen okumayı çok seviyorum.:)

    YanıtlaSil
  2. pdf indirebiliyor muyuz? nasıl?

    YanıtlaSil
  3. @Adsız
    Bu sitede pdf indiremezsiniz.Sadece yorum bloğu diyelim buna;)

    YanıtlaSil
  4. Rizzoli and isles serilerinin hepsini okudum tabii mefisto kulubu hariç onuda çok merak ediyorum... bu tess bi harika adamı bağımlı yapıyo :)

    YanıtlaSil
  5. @Adsız
    Aynen Tess bağımlılıktır zaten:)

    YanıtlaSil
  6. tess gerritsen kitaplarına bayılıyorum karakterleri anlatış şekline kadar tess gerritsen bir profesyonel böyle devam et tess gerritsen

    YanıtlaSil
  7. sana katılıyorum bu kadının kitapları kesinlikle bağımlılık yapıyo ben ruh koleksiyoncusu yla başladım hala da okumaya devam ediyorum ve tess gerritsen kitap yayınladıkça da okumaya devam edeceğim :)

    YanıtlaSil
  8. @Adsız
    Sanırım bende tüm hızla okumaya devam edeceğim:)

    YanıtlaSil
  9. tess'in kitaplarına bakıyorum tess okumaya 14 yaşında başladım 1 yıl geçti ama hala okumaya devam ediyorum. gerçekten çok başarılı bir kitap tasarladığı karakterler bile mühemmel. ilk olrak cerrahı okumuştum bayıldım zaten o kitaba. Mükemmel ötesi..

    YanıtlaSil
  10. Ilk okudugum kıtabı cerrah bu kıtabı okurken bayaga korktum ama cok begendım rızzolı karakterıne hayranım tess gerrıtsen okumaktan asla vazgecmem

    YanıtlaSil
  11. @Adsız
    Tess her zaman favorilerim arasındadır:)Yprum için teşekkürler..

    YanıtlaSil
  12. sonuna kadar okuyamamıştım ama artık okuma kararı aldımm çok ilgimi çekti

    YanıtlaSil
  13. bende okuma kararı aldım adsızın yorumuna bizzat katılıyorum benimde çok ilgimi çekti

    YanıtlaSil
  14. Şu anda bu kitabı okuyorum, ilgi çekici görünüyor. Ben de okumaya Cerrah ile başladım, başlayan vazgeçemiyor zaten :) Ama en beğendiğim romanı Kemik Bahçesi idi, adının aksine son derece duygusal ve insancıl bir roman, gerilim ve polisiye de tabi ki var..

    YanıtlaSil
  15. @Adsız
    Yorum için teşekkürler.Kemik bahçesini henüz okumadım ama merak ettim şimdi:)Öneriiçin sağol:)

    YanıtlaSil
  16. Cerrah süperdi, Çırak buna yeni başladım en sevdiğim seri katil kitaplarından biri :)

    YanıtlaSil
  17. @tugay yılmazer
    Çırak da bir o kadar güzel,iyi okumalar:)

    YanıtlaSil
  18. Cerrah, Günahkar ve Kemik Bahçesi en güzelleri, tüm romanları harika.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Cerrah ve günahkar gerçekten güzeldi.Ancak kemik bahçesini henüz okuyamadım..

      Sil
  19. Bende okudum bu kitabı ve çok beğendim , kitap hakkındaki yorumlarımı yarın blogumda yazacağım.

    YanıtlaSil
  20. @Gökhan TEKİN
    Güzeldi gerçekten,senin paylaşımında güzel olmuş;)

    YanıtlaSil
  21. En sonunda katili kim çıkıyor ve ölen rahibeyle arasında ki baglilik nedir?

    YanıtlaSil
  22. @Adsız
    Bu çok büyük bir spoiler olur kusura bakma:)

    YanıtlaSil
  23. Ödevim için lazımdı yarın son ve kitabı bitiremedim o yüzden sordum

    YanıtlaSil
  24. @Adsız
    Kardeşim üzeriden neredeyse 4 sene geçmiş ve çok fazla kitap okuduğum için bunu şuan hatırlayamadım.Umarım kusura bakmazsın.

    YanıtlaSil
  25. Bu yorum yazar tarafından silindi.

    YanıtlaSil
  26. kitabın özeti lazım ödevim var ve bitiremedim kitabı yardımcı olur musunuz

    YanıtlaSil
  27. kitabın özeti lazım ödevim var ve bitiremedim kitabı yardımcı olur musunuz

    YanıtlaSil
  28. zaten kitabı okumaya başlarsanız hemen bitecektir o kadar güzel bir eser.Ben uzunca bir özet yazmıyorum.Kusura bakmayın

    YanıtlaSil

Değerli Yorumlarınız İçin Çok Teşekkürler..