Wulf Dorn-Psikiyatrist (Psikolojik-Gerilim)

Şu ana kadar okuduğum en sağlam pskilojik gerilim romanı.Olay budur arkadaş.Gerilimse gerilim,psikoloji ise babası burda,korku ise hakeza öyle daha ne olsun.Bir günde bitirdiğim nadir kitaplardan.İnanırmısınız bu 400 sayfalık romanı elimden bırakamadım ve birgünde bitti.Normalde hızlı okuyan bir insan değilim ama bu roman beni esir etti kendine.İnanılmaz sonu,insanı şoke eden olaylar.Katil kim diye diye kafayı yiyecektim:)Ama polisiye gerilim çok severek okuduğum için olayı anlamam uzun sürmedi ama sonuna kadar size kafayı yedirtiyor.Psikolojik gerilimde bir numara olmuş bu kitap.Olayların içerisindeki gerilim,korku,şiddet,travma,heyecan bir saniye olsun bırakmıyor seni.Kitabın başından başlayıp sonuna kadar giden aksiyon ve gerilim harika,daha ne diyebilirim ki?
Kimseye inanma,kendine bile güvenme,gerçeği arama!!!.
Bu üç cümle o kadar iyi özetliyor ki aslında kitabı.
Konudan şöylece bahselim o halde:

Ellen Ruth bir kadın psikiyatristtir.Dalında son derece başarılıdır.Birgün bir hasta gelir ona.Bu diğer hastalardan biraz farklı bir vakadır.Şiddet görmüş,heryerinde morluk olan ve ürkütücü bir hastadır.3 gün boyunca bu hastayı tedavi etemye çalışır ve pek de yol alamaz.Kadın sürekli kara maskeli adam gelirse beni koruyacaksın değil mi demektedir Ellen'a.Bunun üzerine arkadaşı Mark'dan yardım ister.Mark son derece başarılıdır bu alanda.Yalnız garip bir durum vardır.Hasta ortadan kaybolmuştur aniden.Kayıtlara bakılır ancak böyle bir hastaya rastlanmaz.İşte olaylar bundan sonra başlayacaktır.Kimdir bu meçhul kadın?Ellen Ruth kadının peşine düşer ve inanılmaz olaylar arka arkaya gelmeye başlar.Devamını anlatmayımda tüyo vermeyelim.Ama mükemmel bir psikolojik gerilim olmuş.

Bu yıl psikolojik gerilim romanı okuyacaksanız,bunu okuyun derim.Kesinlikle okuyun hemde:).Hala etkisi altındayım şu an kitabın.Tek kelimeyle inanılmazdı!!

Yorum Gönder

43 Yorumlar

  1. İyi güzel yazmışsın,dikkatimi çekti ama okuduğum yerine okuduğun yazmışsın ya orada koptum.Gülmekten değil yalnız.Böyle hatalar yazıyı okuma keyfimi kaçırıyor.
    Yine de teşekkür ediyorum yazın için.

    YanıtlaSil
  2. Ha doğru şimdi farkettim,düzeltiyorum,teşekkürler:)

    YanıtlaSil
  3. İlgimi çeken bir kitaptı. Fakat bu kitap hakkında pek yorum yoktu, sizin yorumunuz çok iyi oldu. Teşekkürler...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Süper bir kitap.Tam film olabilecek bir senaryo.Psikolojik gerilim tarzı,korku ve gerilim öğesi içeren çok güzel bir roman.Okunması gerekiyor diye düşünüyorum...Yorumunuz için teşekkürler.

      Sil
  4. Aydınlatıcı yorumların için teşekkürler ^^ Kesinlikle okuyacağım ^^

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Değerli yorumunuz için teşekkür ederim.Okuyacak olmanıza sevindim.Yorumlarınızı beklerim okuduktan sonra...

      Sil
  5. almayı düşünüyodum ne zamandır açıkçası bu yorum çook iyi geldi alma isteğim arttı diyebilirim :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Emin ol çok beğeneceksin,çok sağlam bir roman...

      Sil
    2. Peki şizofreni okudunuz mu wolf dorn un baska bir kitabi o da cok harika. Pskiyatris i de en kisa zamanda okumayi dusunuyorum.

      Sil
  6. Gerçekten mükemmel bir kitaptı.
    Aynı fikirleri paylaşıyoruz :)
    Bende paylaşmıştım bloğumda ama yeni siz bayağı olmuş okuyalı :)
    Okumaya değer gerçekten :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bloğunuzda gördüm şimdi.Çok heyecanlıydı bu kitap..

      Sil
  7. ilk defa bir kitabı okurkan zihnimde olayları canlandırdım. cidden süper bir kitap

    YanıtlaSil
  8. Haklısınız,çok akıcı bir kitapdı..

    YanıtlaSil
  9. Fena değildi ama 1 günde bitirme bölümüne fazlasıyla katılıyorum :D

    YanıtlaSil
  10. 1 günde bitirdiğim nadir kitaplar arasındadır:)

    YanıtlaSil
  11. Bu yıl içinde okuduğum en kaliteli roman. okuyalı iki ay oldu hala hafızamda bütün kalıcılığı ile duruyor. Her ayrıntısı aklımda. İnanılmaz derecede gerçekçi. :)

    YanıtlaSil
  12. kesinlikle tavsiye ediyorummm...

    YanıtlaSil
  13. kesinlikle tavsiye ediyorummm...

    YanıtlaSil
  14. @Adsız
    Haklısınız bu romanın yeri bende de çok ayrı:)

    YanıtlaSil
  15. @Adsız
    Bende herkese tavsiye derim.Yorumların için teşekkürler bu arada..

    YanıtlaSil
  16. bu kitabı yeni okumaya başladım, çok yoğun çalıştığım için ancak geceleri bir kaç saat zaman ayırabiliyorum, kitabı yarıladım ama bir gariplik var ki iki gecedir kitapda yaşanan olayları rüyamda görüyorum sanki kabus gibi, korkarak uyanıyorum, sonra yok ya delimisin yat uyu diyorum kendi kendime gülüyorum, okumıyacam dedim devamını ama yok sonunu merak ediyorum umarım bir kaç gece kabus görmem...

    YanıtlaSil
  17. @Adsız
    Kitabın ne kadar etkileyici olduğunu kanıtlayan bir yorum:)Umarım kabuslarınız son bulur:)

    YanıtlaSil
  18. evet kitabı bitirdim ve son sayfalarda her ayrıntı çok şaşırtıcıydı,inanılmaz güzel bir kitap artık kabus göreceğimi sanmıyorum :)

    YanıtlaSil
  19. @mina91
    Şizofren kitabından daha önce bahsetmiştim ancak henüz okumadım ve ilk alışverişimde alacağım.Hatırlattığınız iyi oldu teşekkürler:)Bu kitabı da çok güzeldir.En kısa zamanda okursunuz inşallah.

    YanıtlaSil
  20. Siliniş(Tess Gerritsen) kadar gerilim içeriyor mu acaba bilemem ama bu kitabıda okuyacam sagolun ilgimi cekti gercekten :)

    YanıtlaSil
  21. @Mustafa Alnıak
    Severek okuyacağınızı düşünüyorum.Yorum için teşekkürler.

    YanıtlaSil
  22. Wulf Dorn okuduğum kadar ki bölüme dek tam benlik bir yazar.Ve tam istediğim türden mükemmel bir başyapıt.54.sayfada kaldım ve tesadüfi olarak okudum...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Sana katılıyorum.Başyapıt olmayı hak eden bir roman,yorum için teşekkürler.

      Sil
  23. Deborah Raney SONSUZA KADAR AŞK öneririm o da mükemmel bir başyapıt

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Tavsiyen için teşekkürler.Okuyacağımdan emin olabilirsin.Bloğumda yorumlarım inşallah okuyunca kardeşim.

      Sil
  24. Merhaba hocam Azerbaycandan Etibar ben tavsiyeniz uzere kitabi aldim okudum ve dun bitirdim inanin hala etkisindeyim cok cok guzel bir kitap sonlari DEHSET tek kelime ile.Blogunuz daimi takipcisiyim size ve ailenize can sagligi xosbextlik arzuluyuram(bir omur mutluluk yani :) )

    YanıtlaSil
  25. @Adsız
    Beğenmene sevindim..Güzel yorumunuz için teşekkürler,sevgiler tüm Azeri kardeşlerime.

    YanıtlaSil
  26. Bende kitabi bitirene kadar kafayi yedim kara adam kim kim diye sonunda bam gerceklerr..

    YanıtlaSil
  27. Adama kafayı yedirtecek kadar sağlam bir roman:)

    YanıtlaSil
  28. Oyunbaz ve Fobiyi bitirebildim diğer kitaplarına başlayamadım ama WulfDorn daima bir numara gözümde.Şimdi okumadığım için diğer kitaplarla aralarında bir bağlantı olmadığını düşünuyorum.Yani psikiyatrist ve şizofreni şimdi okusam bir sıkıntı olmaz sanırım

    YanıtlaSil
  29. Bu yorum bir blog yöneticisi tarafından silindi.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Kusura bakmayın yorumunuzu cevaplarken yanlışlıkla sildim:(

      Sil
  30. Şahsen ben bir konuda çok rahatsız olmuştum ve cidden garibime gitmişti.Ellen Mark'ın evindeyken kendisiyle ilgili bir albüm bulmuştu hatta içinde yatak odasında gizlice çekilmiş resmi bile vardı.Kendimi kitaba kaptırmışken ve kendimi Ellen yerine koymuş şekilde devam ediyorken bu olaydan sonra bekledim.Bana yine de uzun gelen bir süre boyunca konusunu açmadı ve gayet doğaldı bu konuyu sonunda açtığında umutsuzca yeniden bekledim.Ama istediğim gibi olmadı ve bunun sonunda da Mark'a güvenmeye devam etti.

    YanıtlaSil
  31. Çok sıcak ve sohbet havasında bir yorum olmuş. Tebrik ederim.

    Kitap hakkında da gerçekten harika bir kitap insan bitirmeden elinden bırakmıyor.
    Benim için her bölümün sonunu Kara Adam x kişisi olabilir ya da y kişisi olabilir diye geçti.
    Sanki olayları yaşıyor musun gibi kafayı yiyecektik ve kesinlikle beklemediğim bir sondu.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Güzel yorumunuz için teşekkürler.Sonu beni de tatmin etti:)

      Sil

Değerli Yorumlarınız İçin Çok Teşekkürler..