Suzanne Collins-Açlık Oyunları Serisi 2.Kitap-Ateşi Yakalamak (Fantastik -Macera)


Açlık oyunları serisine kaldığımız yerden devam etmekteyiz.Bildiğiniz üzere ilk kitapta hayatta kalmak için ölümüne bir mücadele vardı.Açlık Oyunları adı verilen bu oyunda Arena'ya atılan haraçlar arasından sadece bir tanesi hayatta kalacaktı.Ama son Açlık Oyunları'nda kurallar değişti ve 2 haraç hayatta kaldı.Bu Katniss ve Peeta idi.Yani 12.Mıntıka'nın kız ve erkek haracı.Ölümle oynadıkları oyunu kazanan bu iki kişi mıntıkalarına döndüklerinde adeta kahraman ilan edilmişlerdi.Hayatları değişmişti.Katniss'in o sefil hayatı sona erdi.Artık o ve ailesi varlıklıydı.Tam her şey yoluna girmiş ve huzuru  yakalamışlardı ki yeni gelişen bir olay bütün gidişatı mahvetmeye yetti.25 yılda bir yapılan çeyrek yıl oyunları yapılacaktı ve kurala göre 2 haraç seçilecekti.Bu Haraçlar ise galipler havuzundan seçilecekti.Bu da demek oluyor du ki Katniss ve Peeta  Arena'ya geri döneceklerdi.Ama bu sefer Arena tamamen galipler havuzundan oluştuğu için hayatta kalmak neredeyse imkansızdı.Bu arada bazı Mıntıkalarda isyanlar başlamıştı.8 Mıntıka ilk ayaklanan mıntıka oldu ve işler Capitol açısından karışmaya başlamıştı.

Katniss ve Peeta'yı Arena'da ne gibi sürprizler bekleyecekti?Hayatta kalan kim olacak tı?Diğer mıntıkalardan olan haraçlar kimlerdi?

Yine bir solukta okunacak bir roman.Bu Seri gerçekten çok güzel ve heyecanlı.Son romanı da okuyup biran önce seriyi bitirmek istiyorum.Suzanne Collins yine harika bir iş çıkarmış.

Yorum Gönder

29 Yorumlar

  1. Açlık Oyunları harika bir seri... Ben elimden bırakamamıştım. Ama ilk kitabı her zaman benim favorim oldu. :) Filmi de çıktı ama daha izlemek kısmet olmadı...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Evet güzel bir seri.İlk kitabı biraz daha iyiydi ama devam romanı olmasına rağmen bu da çok heyecanlıydı.Filmi fena değildi hernekadar bazı yerler esgeçselerde.Yorumunuz için teşekkürler.

      Sil
  2. filmini izledim ama nedense kitabı ilgimi çekmiyor..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Keşke kitabı okuduktan sonra filmi izleseydin.Öyle daha zevkli Oluyor.Kitabın yerini tutmyor film.

      Sil
    2. Haklısın .
      örneğin fetih 1453'ü izledikten sonra ahmet Ümit sultanı öldürmek'i izledim filmdeki sahneler okurken gözümde canlandı. Umarım okuduğumda da aynısı olur.

      Sil
  3. Ben bu seriyi çok sevmiştim :) Harry Potter serisinden sonra en sevdiğim seri oldu diyebilirim :)
    Filmini de kaçırma derim :) Ben 2.filmi dört gözle bekliyorum:)
    Keyifli okumalarrr :))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Karakule serisinden sonra en sevdiğim seri diyebilirim.Ben de film için sabırsızlıkla beklemekteyim:)

      Sil
  4. Ben henüz okumadım.Ama sipariş verdim ,yolda:) Gelsin 2 hafta içinde başlayabilirim umarım:D Keyifli okumalarrr

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkürler.Okuyacağın için şanslısın.İsabetli bir karar olmuş.Sevgiler...

      Sil
    2. İkinci kitabı da bitirdim heyecanla üçüncüye başlamak üzereyim.Ama şu migrenden kurtulunca.Ben ikinci kitabı daha çok sevdim sanki:)

      Sil
    3. Ben ilk kitabı daha çok sevmiştim:)Bitince yorumunuzu bekliyorum:)

      Sil
  5. Seriyi tamamladım . Elimdeki kitap bittikten sonra okumaya başlıyorum .
    Teşekkürler tavsiyen için .

    YanıtlaSil
  6. o kadar çok sevmiştim ki bu seriyi, kesinlikle harikaydı.Aslında macera ve fantastik adıyla anılıyor ama bence klasik olabilecek kapasite var ilk kitapta:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Haklısınız klasik olmaya yaraşır bir kitap.Atmosfer açısından fantastik ama klasik olmayı da hak ediyor .

      Sil
  7. Serinin en sevdiğim kitabı...

    YanıtlaSil
  8. Bence de güzel bir seriydi ama son kitabında biraz sıkılmıştım:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Daha son kitaba geçmedim.Bakalım nasılmış.Az çok tahmin edebiliyorum aslında sonunu:)

      Sil
  9. Bu aralar çok geride kaldım elimdeki kitabı bile okuyamıyorum ,
    Eşinizin Anneler günü kutlu olsun,
    eşinize sevgilerimi yolluyorum...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkürler.Onun da size sevgileri var ve biz de senin anneler gününü kutluyoruz...

      Sil
  10. heeeey ne güzel seri değil mii.
    :)

    YanıtlaSil
  11. Yanıtlar
    1. Gördüm deep sağol düşündüğün için.Ancak mimlere cevap yazmıyorum kusura bakma.Kızmasın umarım...

      Sil
  12. mimlendiinn :) eğer seversen :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Deep için yazdığım mesajı yeniliyor ve sana da teşekkür ediyorum.

      Sil
  13. entersan bir kitapmış merak etmedim desem yalan olur,haraç nedir onuda anlamadım ama ,sanırım anlamak için okumak lazım,mutlu akşamlar..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Haraç şu demek:Hayatta kalmak için çabalayan insanlar.Yani açlık oyunlarının içerisine atılan ve hayatta kalma mücadelesi veren bir nevi yarışmacı.Evet okursanız daha iyi anlarsınız:)

      Sil

Değerli Yorumlarınız İçin Çok Teşekkürler..