Sade Ve Derin-Deeptone



Bugün inanılmaz bir haber aldım ve şok oldum adeta.Meğer bizim Deeptone kitap çıkarmış:) Haberi duyar duymaz bir ohaaa dedim içimden.Ve hemen kitabı alıp okumam lazım.Yazılarını keyifle takip ettiğim deeptone beni gerçekten çok şaşırttı.Aslında fazla da şaşırmamak lazım ki müthiş bir blog yazarı.Hal böyle olunca aslında kitap yazması çok normal.Çok eğlenceli ve güzel yazıları olan bu bloğu takip etmek isterseniz aşağıdaki bağlantıya tıklamanız yeterli(Zaten çoğunuz biliyorsunuzdur:)

http://sadevederin.blogspot.com.tr/

Umarım çok okunan bir kitap olur.Okuduktan sonra yorumumuzu bloğumuzda yaparız.Yazarımıza yazarlık hayatında ömür boyu başarılar dilerim..Deep seni seviyoruz:):):)

                                                                    TANITIMDAN:


Yaptığımız her şey yırtılırcasına gerçek olmalı. Çığlık çığlığa. Yazacaksak iç organlarımızı parçalarcasına yazmalıyız, derimizi soyarcasına.. Okurken de yazarla savaşmalıyız. Öfkelenmeliyiz ona. Ona ter döktürüp sonra teslim olmalıyız. Okuduktan sonra da, yazdıktan sonra da, yaşarken de dünyaya tekrar dönmek zor olmalı..


Hayat bak! 
Dur sen biraz ya da tamam; ya sen devam et ama bir izin ver, sürekli üstüme gelme. Her gün bir şey çıkarma, bir normal ol, aklını başına topla. Bak sen devam et ben şurada ineyim. Daha doğrusu; hemen şu anda bir uyuyayım, sen yavaşladığında uyanırım.

O zaman uyandır beni..



Yorum Gönder

12 Yorumlar

  1. Bizi resmen şoka uğrattı dimi Cumhuriyetim :) ama çok sevindim bir yandan da. Kitap yazan arkadaşlarımızın çoğalması harika bir şey. Çok gurur duydum ya.
    En kısa zamanda alıp okuyalım ki kritiğini yapalım :)

    YanıtlaSil
  2. Bir yazara yakın olmak farklı ve güzel bir duygu.İnsana kendini özel hissettiriyor.Özellikle kitap fuarlarının olmadığı şehirlerde.

    YanıtlaSil
  3. takip ettiğim bir blog olmasına rağmen kitaptan haberim yoktu. Paylaşım için teşekkürler.

    YanıtlaSil
  4. heeey sevgiliii arkadaşıım. sağolasın çook. hah haa okuncak bi kitabın daa oldu maalesef.
    :)

    YanıtlaSil
  5. Hayırlı günler.
    KİTAP ÇIKARMASINA ÇOK SEVİNDİM DEEP HAYIRLI OLSUN ARKADAŞIMIZA:)))

    YanıtlaSil
  6. @Aslı Aslı
    Aynen kardeşim:)Ben de çok sevindim.Yazar bir arkadaşımız olması çok hoş bir duygu:)

    YanıtlaSil
  7. @cangz
    Kesinlikle katılıyorum ki bu yasşıma geldim daha hiç kitap fuarına katılamadım.Bahsettiğiniz durum çok kötü gerçekten:(

    YanıtlaSil
  8. @deeptone
    Yaşasın kötülük diyorsun yani deep:)Kalemine sağlık senin,keşke imzalı alabilseydik ama:)

    YanıtlaSil
  9. Vuhuu aldım okumaktayıım deep ya bayılıyorum ona ;)))

    YanıtlaSil

Değerli Yorumlarınız İçin Çok Teşekkürler..