Hürriyet Bumerang'dan İlk Paramızı Aldık,Hayırlı Olsun:)


Bir bloğa sahip olup da bumerangı duymayan çok az kişi vardır diye düşünüyorum.Hürriyetin bloglara özel bir servisi  diyebiliriz bumerang için.Hürriyet Bumerang'a üye oluyorsunuz.Üyeliğiniz onaylandıktan sonra bumerang ayrıcalıklarından yararlanmaya başlayabilirsiniz.Bloğunuza bumeranga ait olan bir şablonu eklemeniz şart.

Bumerang'a üye olduktan sonra sitenizin içeriğine ve kalitesine göre bir grupta yer alıyorsunuz.Yani üç çeşit üyelik tipi var.Bunlar Platin,altın ve Bronz üyelik.Hangi üyelik tipinde yer alacağınıza Bumerang karar veriyor.Ben açıkcası çok sonradan öğrendim üyelik tiplerini.Üye olduğumdan yana Platin üyeymişim:)
Platin üyelik diğer üyeliklere göre biraz daha ayrıcalıklı.Çünkü yazarkafe faktörü bu devrede işin içine giriyor.Yazarkafe nedir?

Yazarkafe.com her ay 2 buçuk milyondan fazla kişi tarafından ziyaret ediliyor. Siz de yazılarınızı Yazarkafe’ye göndererek blogunuzun geniş kitlelerce okunmasını sağlayabilir, trafiğinizi artırabilirsiniz.

Yazarkafe'de yazılarınız özet olarak yayınlanır, yazılarınızın devamını okumak isteyenler direkt olarak sitenize yönlendirilir. Böylece Yazarkafe ile paylaştığınız yazılar sayesinde içerikleriniz geniş kitlelere ulaşır.

Ben kendi açımdan yazarkafeyi değerlendirecek olursam;Açıkcası yazarkafeye çok fazla içerik göndermedim:) Aslında göndersem iyi olurmuş.Zamanım olmuyordu buna.Gerçi çok kolay bir işlem ama:)Bloğunuza eklediğiniz içerikleri aynen yazarkafeye ekleyebiliyorsunuz.Bu sayade yazınız yazarkafe servisinde çıkıyor ve yüzlerce kişi yazınızı okuyor.Ben eklediğim zamanlarda gördüm ki gerçekten yüzlerce kişi bloğuma geldi.Ancak sadece ekleyince geliyor:)Yani bu bloğunuza sürekli gelen üyeler gibi olmuyor.Saman alevi gibi.Yazı ekliyorum bir anda günlük ziyaretçi sayım iki katına çıkıyor:)Günlük ziyaretçi sayımdan memnunum zaten ama böyle olunca ilginç oluyor.Yani sürekli yazakafeye içerik eklerseniz ziyaretçi sayınızdaki artışı gözlemleyebilirsiniz.

Gelelim Para kazanma işine:) Duyanlar da sanki milyonlarca tl kazandım sanacak:)Bumerang'dan çeşitli zamanlarda size teklifler geliyor.Cep telefonunuza mesaj gönderiyorlar yada mail atıyorlar sanırım ama bana mesaj geliyor.Böylesi daha iyi oluyor telefondan görünce daha hızlı bir şekilde geri dönüşü oluyor.Çünkü bazen günlerce mailime bakamıyorum.Teklif geldiyse de ben yayınlayamadan süresi doluyordu.Bu para kaybı demek:)Tabi telefonunuzu bumerang hesabınıza bağlamanız gerek bunun için.Çeşitlli sosyal hesaplarınızı da bağlayabiliyorsunuz isterseniz.

Ben genellikle her reklamı bloğumda yayınlamadım.Genellikle sitemin içeriği  ile  alakalı reklamları yayınlamaya çalıştım.Her gelen reklamı yayınlamış olsam sanırım kazancım iki kat daha fazla olurdu.Ama artık gelen reklamları geri çevirmeyeceğim:)Reklam şu şekilde oluyor;Bumerang bir yazı hazırlıyor ve bloğunuzda bu yazıyı yayınlamanızı istiyor ve yayınlarsanız karşılığında para kazanıyorsunuz.İlk başlarda reklam fiyatları çok düşük oluyor.Misal bana gelen ilk teklif 5 tl civarındaydı:)Ancak daha sonra bu reklam fiyatları giderek artıyor.Şu anda bir reklamdan fena olmayan gelir elde edebiliyorum.Ne kadar çok teklif gelirse o kadar para kazanmanız mümkün.Bir teklif yanılmıyorsam sitenize göre 1-250 tl arasında olabiliyor.Tabi Bumerang'dan büyük paralar kazanmayı ummak yanlış olur,yok öyle bir dünya:)Yani aylık sabit bir gelir felan yok.Ne kadar reklam gelirse o kadar kazanıyorsunuz.Reklamlar bazen çok seyrekleşiyor.Şimdi siz bana soracaksınız ne kadar kazandınız diye;hemen cevap vereyim,yine bloğumla orantılı bir cevap olacak.20 adet kitap alacak kadar kazandım sayılır:)Burdan gelen parayla cidden gittim kitap aldım:)Zaten ben hiçbir zaman para kazanma ümidi ile üye olmadım bu servise.Hatta üye olduğumda para kazanıldığını bile bilmiyordum:)

Para nasıl aktarılıyor diye soracak olursanız,50 tl yi geçmeden size ödeme yapmıyorlar.50 tl üzerinde kazancınız varsa ödeme talep ediyorsunuz.Ben hemen talep etmemiştim.Paralar biraz birikti ondan sonra ödeme talep ettim.Ödeme şu şekilde oluyor;Hesabıza zaten IBAN nonuzu ekliyorsunuz.Ödeme talep ediyorsunuz.Hürriyet servisi de en geç 15 gün içerisinde size ödeme yapıyor.Ben ödeme talep ettikten yaklaşık 1 hafta sonra para hesabıma geçmişti.

Belirtmiş olduğum gibi sırf para kazanmak için bu servise üye olursanız hayal kırıklığına uğrayabilirsiniz.Bence bu servisin en önemli avantajı yazarkafe.Yaznınız yüzlerce kişiye ulaşıyor.Tabi bunun için platin üye olmak lazım.Platin üye olmak için çeşitli ipuçları şu linkte verilmiş,isteyenler göz atabilir:
http://bumhaber.hurriyet.com.tr/2015/01/platin-uye-olma-kosullari-nelerdir/

Yazdıklarım umarım reklam gibi algılanmaz.Ben sadece başımdan geçen Bumerang macerasını anlattım.Belki bilmeyenler vardır diye.Yeni maceralarda karşılaşmak dileği ile:)

Yorum Gönder

12 Yorumlar

  1. Çok teşekkürler ,üşenmemiş ne güzel anlatmışsınız,ben de merak ediyordum bu konuları....

    YanıtlaSil
  2. Duydum ama sadece ismen duydum, nedir, ne işe yarar bilmiyordum açıkçası. Neyse güle güle harcayın:)
    sevgilerimle

    YanıtlaSil
  3. Sanırım üyeyim çünkü bir aralar karıştırmıştım ve şuan mailime reklamlar/tanıtımlar geliyor ancak daha hiç yayınlamadım :)

    YanıtlaSil
  4. @Kitab Kurduyum
    Oda sizin tercihiniz:)Ama yayınlayın bence birşey kaybetmezsiniz:)

    YanıtlaSil
  5. canım güzel bir yazı olmuş aynı zamanda blogunu çok begendim takibimdesin :)) Bloguma beklerim :)

    YanıtlaSil
  6. Yine ben yaparsan mimledim :)

    http://mehtapvekitap.blogspot.com/2015/02/kitap-mimi-deep-tone.html

    YanıtlaSil
  7. blog keşif etkinliğinden geldim, takibe aldım, bana da beklerim
    http://meleginhediyeleri.blogspot.com.tr/

    YanıtlaSil
  8. Bu yazdıklarınız hakkında hiç bilgim yoktu. Çok aydınlatıcı ve yararlı bir yazı olmuş. Teşekkür ederim.

    YanıtlaSil

Değerli Yorumlarınız İçin Çok Teşekkürler..