Osman Aysu-Yalıdaki Sır (Macera-Duygusal)


Türk Polisiye Gerilimin mihenk taşı yazarlarından olan Osman Aysu'dan enteresan bir roman.Enteresan diyorum çünkü Polisiye-Gerilim romanlarına alışkın olduğum yazarın bu romanı Polisiye-Gerilimin dışına çıkmış.Türk filmi izler gibi okudum.Hatta bir ara pembe dizi izliyorum sandım.İhtiraslar,aşklar,yalanlar,tutkular:)Gerçekten çok ilginçti.

Yazar konu olarak basite kaçmış bence.Yani ben Osman Aysu'dan daha alengirli bir roman beklerdim.Onun romanlarını çok iyi tanıyorum çünkü:) Ancak buna rağmen romanı çok kısa sürede bitirdim.Çok akıcıydı ve insanı gerçekten merak ettiriyor;acaba yalıda ki sır neydi diye:)Önemli olan bu sanırım.Yani yazar basit bir konuyu o kadar akıcı ve merak uyandırarak anlatıyor ki roman hemen bitiveriyor.Diğer yandan cinsellik alışkın olmadığım kadar ön plandaydı.Bu da bende pembe dizi izliyorum hissi uyandırdı hemde en Brezilyalı olanlarından:)


Sarp idealleri olan bir gazetecidir ve aklına ne esiyorsa onu yazar.Yani patronlarının direttiği konularda yazmaz.Aklına ne geliyorsa onu yazar.Bu yüzden çoğu gazete ile yollarını ayırmıştır ve boşta gezmektedir.Bir gün kendisine zengin bir iş adamından ilginç bir teklif gelir.Gayet iyi bir para karşılığında zengin iş adamının hayatını kaleme alacaktır.Bire bir iş adamının ağzından çıkan kelimeleri kağıda dökecektir Sarp.İşin içinde bir bit yeniği olduğunu düşünen Sarp haklı çıkacaktır.Çünkü daha önce iş adamını gazetesinde yazmış ve bu adamdan çok büyük bir tepki görmüştür.

Asıl olaylar Sarp'ın yalıya gelmesiyle başlar.İş adamının dünya güzeli üç tane kızı vardır ama bu kızlarda hayat hikayesinin yazılmasına karşıdır çünkü yalıda müthiş sırlar dönmektedir.Elbette bu sırları açıklamayacağım,yaşasın:):)

Osman Aysu'dan çerez niyetine bir roman.Okurken merak edeceksiniz ve bir bakmışsınız roman bitivermiş..

Yorum Gönder

4 Yorumlar

  1. Çok ilginç, ben de Osman Aysu'dan böyle bir roman beklemezdim ama kapak da ipucunu veriyor yani:) bu arada iş adamının üç kızı da masalları hatırlatıyor, merak ettim:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Zaten o 3 kız romanın kilit noktası.3 üde çok fena:)

      Sil
  2. osman aysu seviyom ben. okurum bunu da.

    YanıtlaSil

Değerli Yorumlarınız İçin Çok Teşekkürler..