6.Çorum Kitap,Kültür Ve El Sanatları Günleri Ziyareti:)





Hayatımda kitaplarla ilgili ne bir fuara gittim ne de bir etkinliğe katıldım.Kitap fuarına herzaman gitmek istemiştim ama nasip olmamıştı.Çalıştığım yerlerde fuar olmadı.Fuar olan yerlere de ben gidemedim çalıştığım için.Dün çarşıya çıkınca bir baktım ki üzerinde 6. Çorum Kitap,kültür ve El Sanatları Günleri yazan bir çadır gördüm.İşin içinde kitap olunca balıklama daldım çadıra:)

Mini bir kitap fuarı olmuş buradaki etkinlik.Küçük ama şirin bir ortam olmuş.Kara Kule serisinin son kitabı Kule'yi bulamadım o ayrı konu:)

Çorum'da olan arkadaşlar varsa duyurulur.

Yorum Gönder

4 Yorumlar

  1. sonunda muradınıza kavuştunuz ama , küçük falan işte olsun ki :D

    YanıtlaSil
  2. kitap fuarı ve diğer her türlü fuarı seviyom amaa en çok kermesli kitap fuarı olsa onu sevcem :)

    YanıtlaSil

Değerli Yorumlarınız İçin Çok Teşekkürler..