Ayşe Kulin Roma'da Ödülü Aldı!!!



Ayşe Kulin'in Nefes Nefese adlı Romanı'nın İtalya'da finale kaldığından Şu yazımda bahsetmiştim.Ve çok şükür beklenen oldu ve Kulin ödülü aldı.Yazarı canı gönülden tebrik ediyoruz.Edebiyatımız hak ettiği değeri görmeye başladı.Teşekkürler Kulin.


Yazarın İtalya’da L’Ultimo Treno Per Istanbul (Istanbul’a Son Tren) adıyla Newton Compton Yayınevi tarafından yayımlanan romanı Nefes Nefese, en iyi yabancı roman dalında ödül aldı. Ödüle Kulin ile beraber ABD’den Roger Hobbs, Fransa’dan Charles Juliet, İngiltere’den Matt Haig ve İsrail’den Lavie Tidhar aday olmuştu.


Yorum Gönder

14 Yorumlar

  1. Ayşe Kulin'in ödül almasına sevindim. Güzel bir haber :)

    YanıtlaSil
  2. Bilmiyordum, harika bir haber bu. Yaşasın Edebiyat :)

    YanıtlaSil
  3. Gurur verici, çok sevindim bende, ilk finale kaldığını sizden öğrenmiştim, kazandığını geçenlerde başka bir arkadaşımız da duyurdu, kitabı daha çok okumak istiyorum şimdi. Kitaplığımda bekliyor. :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Kitaplığınızda olması çok güzel,en kısa sürede okumanız dileğiyle;)

      Sil
  4. Çoğu kitabını okudum Ayşe Kulin'in ama bunu atlamışım okuyayım

    YanıtlaSil
  5. Hayırlı olur ins kaliteli edebi eserler çıkarmak dileğiyle.

    YanıtlaSil
  6. Ben de severek okumuştum bu kitabını.Çok sevindim duyunca.

    YanıtlaSil
  7. Ayşe Kulin'in ödül almasına sevindim fakat bizim yazarlarımız hep yabacı ülkelerde ödüller alıyor Hakan Günday'da Fransa da ödül almıştı. Bizim ülkemizde de ödüller verilmeli, belkide veriliyor ama fazla gündeme gelmiyor sanırım.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Yurt dışında alınan ödüller dünya çapında olduğu için daha fazla dikkat çekiyor.

      Sil

Değerli Yorumlarınız İçin Çok Teşekkürler..